dimarts, 7 de setembre de 2010

La cançó de l'estiu de 4t

Aquesta pot ser una cançó d'estiu; es fàcil de recordar, és festiva, enganxosa, ballable i parla del mar:



Tu i jo hem sopat en bons restaurants,
tu i jo hem ballat a la llum d’un fanal,
tu i jo volavem en un Ford Fiesta groc,
tu i jo hem cantat a la vora del foc,
tu i jo hem buscat coses similars,
tu i jo hem tingut el cap ple de pardals,
tu i jo dalt de la nòria,
tu i jo i la nostra història,
però tu i jo no ens hem banyat mai al mar, al mar, al mar.

Plantem les tovalloles, convido a un gelat,
juguem amb alegria, esquivem passejants.
A l’horitzó es divisen les veles
d’uns nens que fan optimist a la cala del costat.
Dormo una estona, a la que bufa la mar,
així estirada se’t veu espectacular
llarga i blanqueta a la sorra llegint
intrigues de final inesperat.
Es abusiva tanta calor.
T’incorpores i et poses bé el banyador,
amb el peu calcules com està l’aigua
i tot esta llest per tal que entrem al mar.

Així doncs si un dia vens i passes per aquí,
i sí malgrat la feina trobem un matí,
no em perdonaria mai, no podria assumir,
no agafar-te amb la moto i que no fessim camí,
molt lluny d’aquí, a l’altra banda del món,
hi ha un xiringuito amb quatre pins al fons,
tu i jo asseguts a la barra d’un bar,
sona bona música i som davant del mar.


Quina ha estat la vostra cançó de l'estiu? Escriviu un comentari al bloc explicant la vostra cançó d'estiu, per què ho ha estat, la lletra i un enllaç a youtube. Les comentarem els propers dies de classe.

9 comentaris:

Knarik Stepanyan ha dit...

La meva cançó de l'estiu ha estat La bella y la Bestia de Porta y Norykko. He escollit aquesta cançó perquè ha estat una de les que més he escoltat a l'estiu i perquè m'agrada molt com explica els fets successos.
Tracta sobre un cas de violència de gènere, un tema molt freqüent en l'actualitat.

-http://www.youtube.com/watch?v=s6Cyzbs7A8M
(knarik Stepanyan 4º Eso 'A')

Anna Fernández ha dit...

La meva cançó d'estiu és: Gratitud de Damià Olivella. Aquesta cançó és la meva cançó d'estiu perquè tinc una amiga (Dafne Garcia) que me l'havia enganxat i la vaig aprendre a tocar amb la guitarra.
http://www.youtube.com/watch?v=uQJ1ZAKscic
(4t A ESO)

Andrea Bosqued ha dit...

La meva cançó d'estiu es la de Gracias de despistaos. He escollit aquesta cançó perquè l'he escoltat molt aquest estiu, i em veig molt reflexada en el que diu la lletra.


http://www.youtube.com/watch?v=gynCKCo5VEk

(Andrea Bosqued 4rt d'Eso "B"

Alba Sánchez ha dit...

La meva cançó de l'estiu ha estat Buried alive de Avenged sevenfold. He escollit aquesta cançó perquè La Marta Soldevila me la va ensenyar i com l'estava cantant sempre, me la va enganxar.

Marta Soldevila ha dit...

La meva cançó de l'estiu ha estat You shook me all night long de AC/DC. He escollit aquesta cançó perquè és un mite del hard rock i perquè és una cançó que des de el meu punt de vista la pots escoltar en qualsevol moment. Alegra a tothom i et dona ganes de festa. És un tema que et fa veure les coses d'una altre manera.

Alejandro Necoechea ha dit...

La meva cançó d'estiu es Vivir Para Contarlo de Violadores Del Verso. L'he escollit perquè aquest estiu l'he escoltat molt i de mica en mica vas entenent la lletra i es una reivindicació contra la política i la forma de ser de les persones. L'has de saber entendre perquè s'expressen amb molta filosofia.

Enllaç: http://www.youtube.com/watch?v=brwIP1wI-FA

Miquel Roig Moliné ha dit...

La cançó que he triat per aquest estiu és la de "Cualquier dia - boikot". Aquesta cançó, l'he triat perquè l'he estat escoltant molt durant tot l'estiu ja que me l a vaig posar de despertador durant el creuer en el que vaig estar i la escoltava cada dia.

enllaç de la cançó:
http://www.youtube.com/watch?v=_GVQ8_1P3Fo

dafne gaarcia ha dit...

La meva cançó de l'estiu és anomenada “Mirando al cielo” de Huecco. L'he escollit , simplement perquè és una de les cançons de l’estiu que he escoltat més, perquè és una balada amorosa i perquè m’agrada molt.

http://www.youtube.com/watch?v=fni_5bdKycQ&ob=av3e

David Santamaria ha dit...

La meva cançó d'estiu es "Cuando LLoras" de Despistaos. Aquesta cançó l'he escollit perquè l'he escoltat molt aquest estiu i perquè m'agrada molt aquest grup. Hi ha parts de la cançó que tracta de la veritat, d'un amor que cada vegada es va perdent entre dues persones.

http://www.youtube.com/watch?v=tCrwZASuF7s&feature=fvst